zaterdag 8 maart 2014

Shoplog Barcelona met o.a: H&M, Zara, The body Shop.

                                                                Hoi lieve lezers!!

Zoals beloofd komt nu de shoplog online van Barca, ik heb op de laatste dag van Barcelona vooral veel geshopt maar tussendoor heb ik ook nog wat geshopt. Ik wens jullie heel veel leesplezier!!

                                                               The Body Shop



Als eerste heb ik bij The Body Shop een chocomania douchegel gekocht, ik heb hem gekocht omdat ik er op andere blogs veel over heb gelezen en ik dacht: Die lijkt mij wel fijn!! Voor 250 ml kostte hij: 3,50 dat is natuurlijk geen geld voor zo´n lekkere douchegel!! Hij was trouwens in de aanbieding. Ik heb hem al uitgeprobeerd en hij is inderdaad zijn geld waard!!


Als tweede en alweer als laatste heb ik alweer een bodybutter gekocht, deze ruikt een beetje naar honing. Ik kan de naam niet uitspreken :P. Hierin zit 50 ml en hij kostte 6,00 dat is echt superduur voor een kleine bodybutter!! Maar je weet het hé, naar de body shop moet je altijd met de sale gaan, alle producten zijn dan een stukje goedkoper.

                                                                           The Six
Bij The Six heb ik deze brillenketting gekocht, ik vond hem echt heel grappig en lollig. Hij is verkrijgbaar in de kleuren: groen en roze. Ik weet de prijs niet meer, srry!! Hij staat mij in ieder geval heel goed! Ik draag hem bijna elke dag en is prima te combineren!!


                                                                            Zara                                                       


                                        Ik heb als eerste bij de Zara dit t-shirt gekocht, er staat Love op zoals je ziet. Ik vind hem echt heel leuk. Ik heb vooral veel shirtjes geshopt alvast voor de zomer. De prijs weet ik ook niet meer.


Als 2de heb ik ook een t-shirtje gekocht, er staat op: Awes mely Awesome. Er staat ook een smiley op zoals je ziet. Ik vind deze ook heel erg leuk, vooral omdat er awesome op staat en dat zeg ik nogal vaak :P. De prijs weet ik ook niet meer.
                                                                       

                                           
                                Als 3de heb ik dit giletje gekocht, en dit is mijn 1ste giletje!! Ik zag hem al eerder hangen en toen dacht ik nee die vind ik saai, maar op de laatste dag dacht ik: Wauw! Deze wil ik!! En ik heb hem dus gekocht!! Hij kostte 24,95.



Als 4de heb ik dit spijkerjasje gekocht, ik wou al superlang een spijkerjasje en nu heb ik er 1!! Ik ben er echt superblij mee. Hij kostte het zelfde als het giletje 24,95 dus.




 Als enelaatste item heb ik dit shortje gekocht, het is een donker shortje alvast voor de zomer. Ik heb ook nog 2 leggings die jullie later in de shoplog zien gekocht en die passen er ook prima onder. Deze zit echt superlekker en ik ben er ook heel blij mee. Hij kostte 14,95.




En als laatste van de Zara heb ik nog een shortje gekocht maar dan in de lichtere variant. Ik wou eigenlijk alleen de donkere maar deze vond ik ook wel mooi dus nam ik ze maar allebei mee. Hij kostte hetzelfde als de donkere variant 14,95 dus.

                                                                      H&M
 
            Bij de H&M heb ik dit shirtje gekocht ik heb ook nog een Manhattan Sweater gekocht en nog een shirtje maar die heb ik niet op de foto gezet.. ze komen nog wel een keer voorbij in een outfit oké?? Er staat op Stenton street en nog een lap tekst ik heb geen idee wat het betekent jullie?? De prijs weet ik niet meer.


Als 2de heb ik deze legging gekocht met sterretjes erop, hij lijkt een beetje op een spijkerbroek want er zitten zelfs zakken in!! Ik vind hem echt heel mooi en hij zit ook prima onder een shortje. De prijs weet ik niet meer.

                             Als 3de heb ik ook een legging gekocht en ook de laatste legging. Er staan allemaal cijfers en letters op. Mijn moeder vind hem echt lelijk maar ik vind hem juist supermooi!! Hij zit ook prima onder een shortje en zit ook lekker. De prijs weet ik ook niet meer.


                             Als laatste heb ik bij de H&M een t-shirtje gekocht met allemaal katjes of poesjes erop, en er staat Meow! op is ie niet schattig?? De prijs weet ik ook niet meer. Ik vind hem echt heel leuk!!
                                                                       Vans




En tot slot: Mijn nieuwe gympen!! Vans!!!!!!!!!!! Er was in Barcelona een vanszaak!! Aaah ik ben er echt super mega blij mee!! Ze zitten echt superlekker en lopen superfijn!!!!!! Ze waren wel een beetje erg duur namelijk 65,00 :P. Maar ja dan heb je ook wat, toch???

Dit was de shoplog van Barcelona!! Ik plaats een andere keer nog een artikel over mijn souivenirs en overige dingen die ik ben vergeten. En ik heb laatst nog wat bij de Hema gekocht en dat krijgen jullie natuurlijk ook te zien.

                                                              See you Next Time!

                                                      Wat vind jij van mijn aankoopjes?? 

Veel liefs,
Eef Xxx







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie!!

Xx