woensdag 25 december 2013

OOTD || Kerstoutfit

                                                        OOTD

Vandaag even een Outfit of the day, namelijk: Het perfecte kerstoutfit voor 1ste kerstdag. Ik heb een strakke broek met wat bloemen gecombineerd met een zwart lange mouwen t-shirt en een warme trui met glitters. En ik heb streepjessokken met zwarte schoenen gecombineerd. Dit zijn de foto's die ik voor jullie heb gemaakt:








Is dit setje niet prachtig???? Een leuk outfit voor op een dag als deze, als je naar vrienden/familie gaat moet je natuurlijk niet in je oude kloffie verschijnen. 


Dit was het voor vandaag, blijf me volgen hé via bloglovin/google+, of google friend connect (Helemaal onderaan)IK wens iedereen prettige feestdagen enne vergeet niet, trek een leuk outfit uit de kast en wees eer op je kerstbest uit!! 

Wat vind jij van dit outfit?? En draag jij ook iets leuks?? 

Liefs,

Eef

5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Eefsfotografieworld27 december 2013 om 09:25

      Dankjewel! Vergeet niet mijn blog te volgen via bloglovin/Google+/google friend connect (onderaan) en vul de enquête in 8ok onderaan.

      x

      Verwijderen
  2. Mooie outfit! Vooral dat zwarte truitje met die pailletjes er in is prachtig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje, Sanne!! Ja ik weet het de trui is echt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!!

Xx