zaterdag 21 december 2013

Het is vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                                                  Hallootjes.
Het is kerstvakantie!!!!! Ik heb gisteren al vrij gekregen om 12 uur :), dat is toch lekker man vakantie. Lekker niks doen: lezen, bloggen, tv-kijken, computeren, kortom doen waar je zin hebt!! Het is nu lekker weekend:-) Vandaag ga ik me vervelen hahah:) :D. Nee hoor ik ga filmpje kijken, lezen, computeren, en aan mijn werkstuk werken. Ik doe het over dansen, je weet wel welke stijlen er allemaal zijn enzovoort en ik doe het ook over mijn dansschool en welke kleding ik aandoe enzovoort enzovoort enzovoort. Wij doen dit allemaal met powerpoint presentatie, dat is echt superhandig echt waar hoor.  








Vandaag ga ik het wel over iets hebben namelijk: Een tagje. Gewoon een klein tagje. Over de kerst de 'all i want for christmas' tag. Nou veel leesplezier:

Hebben jullie de kerstboom al staan?? Zoja waar??? (in de woonkamer, keuken, weet ik veel waar) 
Ja, we hebben hem vorige week zaterdag al gekocht bij de Ikea, we hebben hem in de woonkamer staan naast de tv. 

Wat is je favoriete drank in de winter?? En waarom?
Ehmm... daar moet ik even over nadenken.... ja ehm chocolademelk sowieso en vooral bij het schaatsen.. er ligt helaas nog geen sneeuw of ijs maar dat komt hopelijk nog wel... en thee vind ik ook wel lekker sterrenmuntthee vooral en dan lekker s'avonds voor de televisie met een kop thee in je handen hmmm..... heerlijk..... 

Wat is je favo geurkaars(en)?? En waarom?

Nou eerlijk gezegd hou ik niet zoveel van (geur)kaarsen, ik vind het eng... En als ik echt MOEST kiezen dan zou ik aardbeien kiezen omdat die zo lekker ruiken...

Nou dit was de all i want for cristmas tag sorry als ie zoooo kort was... maar ik weet geen vragen te bedenken :P. 

Laat alsje alsjeblieft een berichtje/reactie achter, en ga me volgen hé???? Bij google+ bovenaan. En o ja vul de enquete in!!!!!!!!!!!! Je kunt hem nog 23 dagen invullen (Helemaal onderaan) 

Nou byeee tot wednesday (woensdag)

Xoxo Eef

PS: Alvast hele fijne feestdagen en een happy 2014!!!!!!


2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je comment op mijn blog en dat je mij blog wil volgen! Tuurlijk volg ik jou terug. Succes met je blog!! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, geen dank hoor, wil je een artikeltje plaatsen op jou blog over mijn blog?? Dan doe ik het woensdag over jouw blog goed????? Thxx dat je me volgt!! Dankje en jij ook suc66 met je blog hé?

      Woensdag komt er een nieuw artikel online dus, hé wil je ook de enqueute onderaan invullen?? Alvast bedankt!

      X

      Verwijderen

Dankjewel voor je reactie!!

Xx