zondag 5 januari 2014

Shoplog | etos, kruidvat, ter stal, the body shop, h&m, the sting.

                                                                   Hoi lieve lezers!
Vandaag heb ik een shoplog voor jullie!! Mijn 1ste op mijn blog:). Vrijdag ben ik wezen winkelen met mijn moeder in een stad en daar heb ik best veel gekocht. Maar ik ben ook gisteren naar een aantal winkels geweest met mijn moeder. Ik ga laten zien wat ik heb gekocht en ik ga het product beschrijven, ik hoop dat jullie het leuk vinden!! Veel leesplezier!

                                                                  The body shop



 Als eerste heb ik bij de body shop een parfum gekocht, hij ruikt heel erg lekker, de parfum zelf heeft een spuitgaatje wat de meeste parfums wel hebben. En daar was ik tevreden over, hij ruikt een beetje zoetig en de parfum heet: eu de toilette, hij ruikt een beetje naar vanille als ik het goed heb. Ik weet niet hoeveel de parfum kostte volgens mij iets van 5,00.
                                         En als laatste alweer heb ik bij de body shop een grote body butter van 200 ml gekocht, het is een limited edition dus als ie op is kun je hem niet meer kopen. De geur/smaak is: Ginger sparkle en hij ruikt een beetje zoetig een beetje naar snoep eigenlijk. Hij ruikt echt superlekker!! Jammer dat het een limited edition is, ik ben nu fan van the body shop!! Hij smeert lekker uit, het ruikt lekker, hij is gewoon steengoed!! De prijs weet ik niet meer sorry!!

                                        Het heeft een beetje roziige kleur (kun je niet op de foto zien).

                                                              Rituals



                                         Bij de Rituals heb ik maar 1 ding gekocht, een bodylotion van yogi flow!! Ik heb hem eigenlijk gekocht, omdat ik er op blogs hele goeie verhalen over heb gehoord. En ik dacht: Het is wel het uitproberen waard!! En dat is ie zeker!! Ik heb hem al getest en ik vond hem gelijk lekker ruiken! En je huid wordt er heel zacht van, geloof me!! Dus race snel naar de Rituals!!! Xd. Hier zit ook 200 ml in wat ik best veel vind voor een body lotion. Maar wat klaag je nog, hij is steengoed en doet zijn werk goed!!

                                                                   The sting


                                            Bij the sting ik weet niet of jullie die winkel kennen maar voor degene die het niet weten dat is een winkel waar ze van alles en nog wat verkopen: tassen, kleding, beanie's, broeken, en nog veel meer. Bij the sting dus heb ik een grijze beanie gekocht waar in grote rode letters: LOVE op staat. Ik vond hem gelijk leuk en hij paste ook mooi bij m'n outfit wat ik bij de h&m heb gekocht (later in deze shoplog te zien). Prijs: 14,95

                                                                     H&M



                                           Als eerste heb ik een vestje gekocht bij de H&M geloof me: Hij is echt supergaaf!! Bij de H&M was ook alles in de sale: I love sale!! Ik wou eigenlijk eerst een sweater maar toen ik deze paste wou ik hem gelijk meenemen, hij kostte geloof ik: 5,00 nogwattes.
                                             Als 2de heb ik een t-shirtje (ja ik weet het het is nog lang geen zomer) gekocht bij de H&M. Er staat op L FOR LOVE en dat betekent L voor liefde. Hij was ook in de sale en kostte 3,00. Ik vond hem supermooi!!
                                            En als allerlaatste heb ik een t-shirt gekocht waar op staat: My middle name is belle. Ik heb geen idee wat het betekent (kan nog geen engels) maar volgens mij betekent het: Mijn naam is mooi of zoiets. Deze was ook in de sale en kostte 4,95 of zo iets. Ik vond het gewoon mooi staan bij het vestje.

                                                                   Etos


                                        Als eerste heb ik bij de Etos een sjaaltje gekocht ik was al op zoek naar een sjaaltje omdat ik het gewoon mooi vind staan. Ik vond hem gelijk mooi en past ook mooi bij m'n outfits. Hij kostte 4,00.
                                            En als laatste heb ik nog een mini gouden glitternagellakje gekocht van Etos (eigen merk) ik vond hem supermooi en was al op zoek naar goud en zilver glitternagellakjes. Hij kostte 2,00.


                                                                        Kruidvat



                                               Als eerste heb ik 3 kettinkjes gekocht, mijn voornemen voor 2014 is ook om meer sieraden en kettinkjes te gaan dragen, ik vond ze gewoon mooi, ze kostten 6,95.
                                          En als allerallerlaatste bij de Kruidvat heb ik nog een nagellakje gekocht van maybelline new york color show brocades de zilveren glitternagellakje!! Een aantal bloggers waren hier enthousiast over en dus wou ik hem ook!! Bij de Etos waren ze uitverkocht en dus heb ik er eentje bij de Kruidvat gescoord!! Dit nagellakje kostte: 3,95.


                                                              Ter stal


Bij de ter stal heb ik deze pantoffeltjes gescoord, ik was al op zoek naar pantoffels voor mijn winterteentjes (arme teentjes) en dus heb ik deze gelijk gekocht, ik ben er echt superblij mee want ze lopen superlekker en zijn echt warm. Ze kostten: 5,00 en waren in de opruiming.


                                                                   
En als aller-aller-allerlaatste heb ik nog een nieuwe schooltas gekocht het was niet speciaal bij een winkel maar in een kraampje, ik had een nieuwe tas nodig omdat mijn oude een beetje te kinderachtig was en naar kots stonk :D. Hij is van het merk: Enrico brunetti. En hij is blauw en supermooi!! Er waren allerlei tassen in allerlei soorten en maten en allerlei kleuren ook, er waren ook superveel van het merk eastpak maar dat vond mijn moeder niet zo nodig, maar ik mag volgend jaar als ik naar de middelbare ga een hele dure van eastpak of een ander merk!!! Dan gelukkig wel. Ik ben er echt superblij mee!! Hij kostte geloof ik iets van 10,00.

En dit waren mijn aankoopjes!! Ik ben er echt superblij mee!! Bedankt voor het lezen!! Helaas is de kerstvakantie bijna ten einde... maar we hebben al heel snel weer voorjaarsvakantie!! Op 14 februari al!! Yeah daar heb ik zin in!!!!!!!!!!!!!!! Ik wens jullie morgen een hele fijne schooldag en suc66 hé!! Een fijne zondag nog. En trouwens: Overmorgen (dinsdag) plaats ik geen artikels want dan moet ik dansen en dat is niet zo handig sorry!! Ik weet niet wanneer ik een nieuw artikeltje plaats ik hoop in ieder geval: Woensdag of donderdag ik weet het niet ik zie wel!! Srry exues voor het ongemak lieve lezers!! Ik probeer het!! Nou doeii!!

Wat vind jij van mijn aankoopjes?? En vind je het ook zo jammer dat de kerstvakantie alweer voorbij is?? Of vind je het juist weer leuk om al je vrienden/vriendinnen weer te zien?? Laat het hieronder achter!!

4 opmerkingen:

  1. Inderdaad, Rituals is echt een goed merk!! Helaas wel prijzig...

    Liefs, Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes! De douchefoam van Rituals heb ik ook, heerlijk. En de body butter Ginger Sparkle lijkt me ook erg fijn x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel vanessa!! Ja, de douchefoam is ook heerlijk!! Ja zeker Ginger Sparkle is super lekker!!!!!!! Helaas wel een limited etidition...

    Liefs, Eef

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!!

Xx