vrijdag 27 december 2013

Food || 1ste kerstdag

                                                                           Food || 1ste kerstdag

Vandaag laat ik het food zien wat ik heb gegeten op 1ste kerstdag, op 1ste kerstdag hebben we gegourmet bij mijn opa&oma en met mijn neefje nichtje en tante en oom. Het was heel erg gezellig en leuk!! We hadden 2 gourmetstellen voor de kinderen en de volwassenen. Ik heb heel veel gehad, nou ja best veel :P, ik heb 2 mini-hamburgertjes gehad en 2 stokbroodjes en 1 pannenkoekje het was heel lekker. Ik heb er ook wat foto's van kijken jullie mee??

  



                                                een lekker mini-hamburgertje
                                            Lekkere mix voor pannenkoeken:)


 Dit was het weer, zondag laat ik het eten van 2de kerstdag. Heb jij ook lekker gegeten op 1ste en 2de kerstdag??Laat het weten in de comments!!
X Eef

1 opmerking:

Dankjewel voor je reactie!!

Xx