donderdag 19 december 2013

Mijn blog is geboren!!!!!

Hoi hoi.

Welkom op mijn blog (voor degene die dit lezen). Mijn blog is namelijk geboren!!!!! :c. Ik zal me allereerst even voorstellen: Nou uhmm.. ik ben Eva en ik ben 11 jaar oud, mijn hobby's zijn: fotograferen, bloggen, schrijven, voetballen, dansen, chillen met vriendinnen, computeren, en ja dat was het wel geloof ik. Ik ga hier op: donderdag (vandaag dus) :c, woensdag, en zaterdag een artikeltje plaatsen dat kan over van alles gaan: fotografie, fashion, lifestyle, shoploggen, beauty (shoplogs), en ja ook tags en nog veel en veel meer en oja ook revieuws uiteraad. Mijn grootste hobby is fotografie ik heb een eigen camera een roze (exilim) waar ik best vaak foto's mee maak dat kan op vakantie zijn, maar dat kan bijvoorbeeld ook van iets moois zijn zoals: de herfstbladeren, de zon, ik maak trouwens ook vaak filmpjes maar meestal fotografeer ik. Ik zit nog op de basisschool klinkt miss kinderachtig maar het is zo :c, ik zit wel in groep 8 volgend jaar ga ik naar de middelbare school daar heb ik juist veel zin in vind de basis wel een beetje erg kinderachtig worden. Ik doe aan dansen ik zit er ook zelf op ik doe streetdance (voor degene die dit interessant vinden) haha en ja heb een hele lieve& leuke danslerares. Vandaag ga ik het niet echt over iets hebben, me een beetje voorstellen enzo. Nou uhmmmm dit was het eigenlijk wel. Saturday (zaterdag) plaats ik nog een artikel. O ja nog een dingetje waarom mijn blog 'Eefsfotografieworld' heet mijn bijnaam is namelijk eef me vriendinnen en me bff noemen me ook altijd zo. Nou doeiiiiii tot Zaterdag. En o ja ga me volgen!!!!!

Xoxo Eef 

PS: Laat gerust een reactie achter zou ik leuk vinden!!!!! Laterrrrrrr.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie!!

Xx