dinsdag 31 december 2013

Favorieten || 2013 terugblik.

                                                                           Hoi hoi!!

Het is alweer de allerallerlaatste dag van 2013, en dus daarom vandaag mijn favorieten van 2013. Het afgelopen jaar heb ik heel veel leuke dingen meegemaakt waar van ik best veel favorieten heb, ik kan ze helaas niet allemaal laten zien maar ik ga er nu een paar laten zien, ik heb ze voor jullie op een rijtje gezet, foto's gemaakt, enzovoort enzo voort. Ik ga ook beschrijven waarom het mijn favoriet is en wat het is en wat het voor me betekent enzovoort. Nou ik wens jullie veel lees- en kijkplezier:
                                                                         Favoriete boek van 2013:
                                          Mijn favoriete boek van 2013 is: Spijt! Van Carry Slee het gaat over pesten,
                                          het boek is ook verfilmd in juni geloof ik, ik heb de film ook gezien maar die ging                                           echt hééeeel anders dan het boek, en ik vond het boek zelfs leuker. Ik heb het boek gekregen van mijn moeder voor sinterklaas. Ze heeft hem bij een boekhandel gekocht.
                                                         Spijt! Carry Slee 13,95 te koop bij diverse boekhandels.
                                                                           favoriete schoenen/laarzen van 2013

Mijn favoriete schoenen waren van 2013 zwarte veterlaarzen, ze lopen echt superlekker er zit een ritsje en veters in, de veters kun je al als je je krijgt al strikken en daarna hoef je ze nooit meer te gebruiken, alleen het ritsje dan!! En er zitten ook 2 klittenbanden in en ja dat is gewoon superfijn. Wij hebben ze bij een webshop besteld, volgens mij was dat de wehkamp als ik het goed heb.
                                             
                                                 Favoriete sjaal van 2013

Mijn favoriete sjaal was van 2013 deze mooie grijze met glittertjes (kun je niet op de foto zien) in het echt gelukkig wel, want het geeft echt geloof me een supermooi effect!! Mijn moeder heeft er een blauwe van en ik een grijze. Het past ook mooi bij m'n outfit.
                                               Grijze sjaal, kleur grijs, Albert heijn 4,95 
                      
                                                   Favoriete kaars van 2013
Mijn favoriete kaars van 2013 is een waxinelichtjeshouder met een waxinelichtje erin een parasoltje erop met bloemetjes eraan en die kunnen gaan draaien als je de kaars aansteekt!! Ja, het is echt waar!! Het geeft een supermooi effect als ie draait!! Ik weet niet hoeveel ie kost want we hebben hem van de kerk gekregen.

                                                            Mijn favoriete snoep van 2013
Mijn favoriete snoep van 2013 was: kerstkransjes!! Ja, echt ik ben er dol op!! Het liefst zou ik de hele schaal wel willen opeten (dat zou helaas niet gaan). Elke avond neem ik er een en soms twee, en soms pik ik er een (ssstt niet doorvertellen hé?). Ook al zijn ze alleen verkrijgbaar met de kerst ik ben er nog steeds dol op~!!                                                         Kleine kerstkransjes, 4,00 Action
                                                              
                                                      Favoriete electrische apparaat van 2013
Mijn favoriete apparaat van 2013 was toch wel de tablet!! Ik heb hem op 19 december (begindatum van mijn blog gekregen) en ik ben nog steeds dol op mijn eigen tabletje van mezelf!! Hij is van het merk Samsung en ik heb hem als wit, ik vind zwart echt spuuglelijk!! Ik kan er alles op: internetten, foto's maken, youtuben, chatten, noem maar op (helaas geen whatsapp) duh logisch :c
                                                             Samsung galaxy tab 0.3 inch 8 tablet, kleur: wit, prijs: 163 euro verkrijgbaar bij: BCC, Media Markt, en nog wat elecktrische winkels. 

                                                   Favoriete film van 2013
Mijn favoriete film van 2013 is: Achtste-groepers Huilen niet. Er is ook een boek van en die heb ik ook, de schrijver is (van meester jaap) Jaques Vriens!! Hij schrijft keigoeie boeken en de films zijn ook best goed, het gaat over: Akkie zij is heel goed in voetbal en de hoofdpersoon, Joep de andere hoofdpersoon is tegen meisjesvoetbal , even later krijgt Akkie leukemie (kanker) ik wil niet al te veel verklappen (dan moet je hem zelf maar kopen) op het laatst is het heel erg en het eindigt ook niet zo goed maar wat dat ga ik niet verklappen.  Achtste groepers huilen niet, Hema 3,95. 

Zo dit waren mijn favorieten van 2013, ik heb nog veel meer favorieten maar die ga ik niet laten zien omdat we dan om 12:00 nog niet klaar zijn :P.  Allereerst wil ik jullie een hele fijne jaarwisseling wensen, en al het goeds voor 2014!! Hier wordt al volop geknald!! Nou doeii.

                              Wat zijn jouw favorieten van 2013?? Laat het weten in de comments!!


     






1 opmerking:

  1. Wat een toffe favorieten! Achtste groepers huilen niet is zo'n mooie film! Ik heb hem 2x gezien en 1x het boek gelezen. En ik heb echt bij alle 3 even hard gehuild, zo'n mooi/heftig verhaal! Echt bizar...

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!!

Xx