zondag 29 december 2013

Food || 2de kerstdag

                                                                Heey heey.
Vandaag het eten dat ik op 2de kerstdag heb gegeten, ik heb helaas geen foto's kunnen maken omdat ik met mijn duffe kop mijn camera ben vergeten! Lekker snugger hé?? Maar ik kan wel het eten even beschrijven dat ik gegeten heb. Op 2de kerstdag zijn we bij mijn oma geweest (mijn opa&oma zijn gescheiden, mijn opa heeft ook een andere vrouw en ja dat is best wel apart eigenlijk). Maar goed alle neefjes&nichtjes en ooms en tantes waren er ook en dat was echt supergezellig!! Er was buffet wij maakten: Salade, soesjes, en nog een salade. Er was van alles: Pannenkoekjes met appel en rozijnen, rolletjes met zalm/ananas, soesjes, kleine cupcakejes hmmm..., en nog veel meer!! Ik heb gehad: Broodje knakworst, kleine cupcakeje, gehaktballetjes, komkommertjes, en nog iets maar ik weet het niet echt meer haha :P.

Zoals jullie al gezien hebben, ik weet niet óf jullie het gezien hebben, want ik heb namelijk een andere achtergrond met bloemetjes leuk hé?? En ik heb 2 menuknoppen aangemaakt namelijk 'about me' en 'over mijn blog' die staan helemaal bovenaan en ja daar kun je lezen wie ik ben en waarom en wanneer ik deze site ben gestart. Dus als je het nog gezien hebt, race ernaartoe zou ik zeggen!! xD.

En dan is het alweer de tweenalaatste dag van december, wat gaat het toch snel hé?? Woensdag is het 1 januari!!

 Wat heb jij gegeten op 1ste kerstdag?? En vind je de nieuwe achtergrond mooi??

PS: Weet iemand hoe je 'meer lezen' die button aan kunt maken?? Laat het weten in de comments alvast bedankt!!
PPS: En hoe je onderaan oudere berichten en nieuwere berichten kunt doen? Laat het allemaal weten!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie!!

Xx