vrijdag 3 januari 2014

Nieuwe rubriek || Fotodagboek+ Happy new year!!

                                                              Hoi hoi!!!

Sorry dat ik gisteren geen berichtje online heb gegooid, ik had er namelijk geen zin in maar nu ben ik er helemaal wel in de stemming voor!! Allereerst een heel gelukkig nieuwjaar!! Zitten al jullie vingertjes, teentjes, handjes er nog aan? Haha, grapje. Ik hoop dat iedereen een fijne jaarwisseling heeft gehad. In ieder geval ik wel. Maar nu iets anders: Ik ga nu een nieuwe rubriek op richten namelijk: Het fotodagboek!! Eigenlijk heb ik het een beetje overgenomen van: http//vanessablogt.be/ zij heeft ook die rubriek, sorry Vanessa ik vind het gewoon een superleuke rubriek en ik dacht ik neem hem over!! Oké veel leesplezier:


                 
                                          Mmm...lekker dit is wat wij gisteravond hebben gegeten... hmmm..
                                              Gisteravond een leuk kaartspel gedaan: Pesten Ik ben er verslaafd aan nu!!
                                          Een hoesje voor mijn tablet gekregen van mijn vader: Dankjewel!
                                             Heel veel kerstkaarten gekregen, we moesten ze zelfs in een glazen pot proppen!!
                                             Lekkere koekjes gebakken, ik vind ze bleh!!

                                                 Gezellig de kaarsjes aan s `avonds...
En dit was het fotodagboek, ik heb besloten dat ik het nu elke zaterdag doe (morgen niet) vanaf volgende week zaterdag iedere week. Ik wens jullie nog een hele fijne dag, en nog een fijn weekend geniet ervan!!

                                        Heb jij nog ideéen over wat ik zou moeten plaatsen?? Revieuws, persoonlijk, shoplogs?? Laat het weten hieronder!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie!!

Xx