woensdag 29 januari 2014

Favoriete liedjes van dit moment | Deel 2

                                                        Hoi lieve lezers!

Vandaag deel 2 van mijn favoriete liedjes van dit moment, deel 1 kun je 2 artikelen terug zien. Oké, laten we maar beginnen! Ik wens jullie heel veel leesplezier!!

 

                                                                     6.  Happy: Pharell Williams
Dit vind ik ook zo'n vrolijk en happy nummer :P. Nee, echt waar even serieus ik word er echt megavrolijk van!! Ik heb hem nu ook opstaan, terwijl ik dit typ. Je kunt hem natuurlijk luisteren via Youtube maar ook via: www.24hoursofhappy.com en dat doe ik nu ook, het verschil is eigenlijk dat ie 24 uur lang draait!! Dan word je pas echt vrolijk!!

                                                               


                                                                  7. Blurred line: Robin Thicke
Dit vind ik ook een cool nummer. Het is eigenlijk wel een beetje sexy maar dat maakt toch niks uit!! Het gaat om het nummer, niet om de kleding die ze dragen in de clip!! En ja ik vind het gewoon een leuk nummer die zeker bij mijn favorieten hoort!!



                                                                8. Timber: Pitbull
Op dit nummer dansen we heel vaak met dansles, ik vind het een gaaf nummer en je kunt er ook goed op dansen!! Ik hou echt van dit soort muziek een beetje vrolijk, en waar je goed op kunt dansen van dat soort nummers hou ik. Dus deze behoort zeker tot mijn favorieten.






                                                              9.  Rolling in the deep: Adele
De nummers van Adele zijn altijd wel goed en de beste vind ik deze ook niet dat vind ik: Skyfall en dat kun je in deel 1 terugvinden. Maar Rolling in the deep vind ik ook wel een leuk nummer om naar te luisteren of op te dansen. Ik luister het niet echt heel vaak maar het behoort wel tot mijn favorieten, gek hé?



                                                        10.  Dit pakt niemand ons meer af: Kim lyan van der Meij
Dit nummer heb ik op dit moment in mijn hoofd en nee: Ik vind het niet verschrikkelijk. Ik vind het juist een leuk en vrolijk nummer. Echt typisch Kim lian en van haar ben ik ook een beetje fan.



                                                           11.  Break the ice: Kim lian van der Meij
Goed nog een nummer dan!! Deze is ook van Kim Lian en ik kon niet kiezen tussen deze en die andere. Maar deze vind ik toch wel beter dan de vorige!! Ik vind het een heel gaaf nummer, zij heeft echt een prachtige stem!!! Zij heeft dit nummer ook gezongen op het junior eurovisie songfestival in 2012 of 2013 geloof ik en toen ik die hoorde zat ik echt luidkeels mee te zingen :P.


Goed, dit waren al mijn favoriete liedjes van dit moment en van deel 2 alweer. Overmorgen komt er een hele leuke tag online welke? Dat ga ik niet verklappen dat zie je Vrijdag!! En zondag heb ik weer een inspiratie-artikel voor jullie klaarstaan! Voor de rest moet ik het weer helemaal bedenken verzinnen wat ik ga doen. Ik wou dat ik al een spiegelreflex had!! Ik kan binnenkort weer fotograferen omdat ik een nieuw geheugenkaartje krijg!!! En daarna ga ik een spiegelreflex kopen als ik het bedrag bij elkaar heb gespaard.

           Wat zijn jou favoriete liedjes van dit moment?

Veel liefs,
Eef Xxx










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie!!

Xx