vrijdag 31 januari 2014

TAG: My Life in 20 questions

                                                            Hoi lieve lezers!!!
Zoals ik donderdag al vertelde ga ik nu een hele leuke tag doen, dat is de: My life in 20 questions tag misschien kennen jullie hem wel of hebben jullie hem op andere blogs voorbij zien komen en ik ga hem nu dus ook doen!! Ik heb deze tag van Nicole (cocogold) is trouwens een heel leuk blog zeker leuk om een kijkje te nemen!!! Nou ik wens jullie heel veel leesplezier!!


                                               
                                        Wat is je lievelingskleur?
Daar hoef ik niet lang over na te denken namelijk blauw, oranje, rood, goud, en zilver. Ik heb eigenlijk niet echt 1 echte lievelingskleur maar als ik MOEST kiezen ga ik toch voor blauw.


                                      Wat is je favoriete cijfer?
Ik heb er meerdere en dit zijn ze: 11, 9, 14, 2, en 3. Als ik een favoriet cijfer MOEST kiezen ga ik voor 14.

                                       
                          Wat is jou droomcarrieré? 
Ehm.. ik hoop veel meer volgers te krijgen op mijn blog en ik wil later een mooi groot huis en ik hoop de liefde van me leven ooit te vinden en ik wil heel graag kinderen. En ja ik wil graag fotograaf en schrijfster worden dat zijn zegmaar mijn droombanen.
                                            Dit huis droom ik van!! :P.

                                           Waar zou je later graag op jezelf willen wonen?
Ik ga denk ik later als ik groot ben in een grote stad wonen en studeren ik denk in Utrecht of Groningen. En later als ik volwassen ben en als mijn kinderen gaan studeren enzo wil ik in zo'n villa met zwembad hierboven bijv. in Barcelona wonen dat is echt mijn droomstad:).

                               
                                        Wat is je favoriete manier om te reizen?
De trein, de bus, en het vliegtuig omdat ik het leuk vind om met het openbaar vervoer te reizen!! Maar de auto is ook niet verkeerd hoor:-).

                                     Wat doe je in je vrije tijd?
Bloggen, buiten spelen, met m'n best friends chillen, lezen, internetten, huiswerk (in groep 8 hebben we nu huiswerk voor de cito die over twee weken al is!!). En dat was het wel denk ik o ja ik zit ook nogal vaak achter de tablet:-).

                                     Wat zijn je favoriete winkels?
The body shop (i love it!), Rituals, H&M, Kruidvat, Etos, The sting, Intersport, en nog veel meer :P.

                                       

                                       Naar welk concert zou je graag gaan?
Eigenlijk hou ik niet zo van concerten allemaal van die schreeuwende en juichende mensen (ik hou niet zo van de drukte) maar ik zou heel graag wel een keertje als het kon naar Nick & Simon, Adele, en Rihanna gaan. Van hun ben ik alledrie fan!!
                                              Adele  (2013) bij the golden globe awards.


                                            Wat is je favoriete theesmaak?
Muntthee vind ik echt zooooo lekker!! Mijn ouders kopen altijd bij de AH (Albert Heijn) een pakje met muntthee hmmm echt zooo lekker!!


                                          Verzamel je iets?
Nee, helemaal niks noppes waarom? Ik hou niet zo van dat verzamelgedoe.

                                     Je slaapt niet zonder...
Mijn twee hele lieve knuffeltjes!! Nee, ik schaam me er helemaal niet voor. Als het kon zal ik me er me hele leven mee slapen!! Ik heb een knuffelhond die ik laatst nog bij de Ikea heb gekocht en een konijntje die ik ooit heb gekregen, zo schattig!

             Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?
Jeetje, dat is heel veel geld!! Ik denk dat ik eerst een spiegelreflex ga kopen daarna een villa met zwembad kopen en daarna ga ik denk ik op wereldreis en voor de rest misschien iets voor goede doelen??


                                     Wat is je favoriete make-up merk?
Ik gebruik geen make-up ja alleen nagellak maar dat is niet echt make-up. En mijn favo nagellak merk is van de Hema denk ik.


                        Wat is je favoriete seizoen?
De zomer en de winter, de zomer omdat ik van lekker weer hou. En de winter omdat ik van schaatsen en sneeuw hou!!!!! Alleen komt de winter er niet echt aan lijkt het op :P.

             Slaap je met de deur open of dicht?
Altijd open!! Ik vind dicht juist heel eng omdat het dan echt pikkedonker is in mijn kamer, 1 keer had ik de deur dicht en ik zag geen hand voor ogen!!

                      Wat eet je het liefste??
Patat, pizza, chocolade, snoep, en drop!!

                                Waarom ben je begonnen met bloggen?
Omdat ik het leuk vond om iets met fotografie te gaan doen omdat ik er later mijn beroep van wil maken en omdat ik schrijven heel erg leuk vind (ik ben op dit moment met een boek bezig)!!

                                Heb je een abonnement op een tijdschrift?
Ja, op de hoe overleef ik en de kidsweek!

                                  Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Toen lag ik in bed, duh!!

                                  Wat is je favoriete parfum?
Ik heb er maar een van de body shop en ik wil graag Killer Queen van Katy Perry voor mijn verjaardag hebben!! Dus killer queen is wel mijn favoriet.



                               

En dit was de my life in 20 questions tag!! Bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie het leuk vonden!!!
Ik tag niemand maar je mag hem gerust overnemen op je blog. Fijn weekend!!



Veel liefs,
Eef Xxx
         
                                   
                                              

           


                       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie!!

Xx