zaterdag 18 januari 2014

Mijn favoriete liedjes- Deel 1

                                                                   Hoi lieve lezers:)

Vandaag een post over mijn favoriete liedjes van dit moment!!! Ik heb eigenlijk héél veel favoriete liedjes en daarom dus deel 1 binnenkort verschijnt deel 2.  Ik ga er nu een paar op een rijtje zetten!!! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en veel leesplezier! :c.


                                                              1. Tsunami
Ik denk dat veel van jullie dit liedje wel kennen: Tsunami!! Het is een swingend nummer en ik vind hem keigaaf!! Je kunt er op springen, dansen wat je maar wilt. Dit is een van mijn favoriete liedjes!!


                                                          2. Starchips
Dit vind ik ook zo'n swingend nummer Starchips van Nicki Minaj!! Zij is echt een keigoeie zangeres met leuke liedjes en de clip vind ik ook zo flitsend!!! Dit is ook een van mijn favoriete liedjes en met dansles dansen wij er ook op!! Daardoor heb ik het eigenlijk ontdekt.


                                                  3. Wrecking ball.
Dit nummer vind ik eigenlijk een beetje apart en raar dat ze in haar blootje op een bal gaat zitten. Maar ik vind het nummer zelf wel gaaf en luister het best vaak. Het is van miley cirus en van haar ben ik ook stiekem een beetje fan van!!!!!!


                                                       4. This is wat the feelslike
Ik vind dit nummer ook héél gaaf van Armin van Buuren. Van hem ben ik ook fan hij is voor mij de beste dj van de hele wereld!!!!!! Want hij draait keigave nummers en hij is zelf een leuke man. Ik luister het nummer wel 10.000 miljoen keer en vind hem nog steeds niet saai.


                                                  5. Skyfall
Dit nummer kennen jullie wel denk ik van de film Skyfall van James Bond. Ik heb de film zelf al gezien op school en ik vond hem een beetje saai maar de titelsong van Adele In een woord: F-a-n-t-a-s-t-i-s-c-h!! Dit is een van mijn favoriete nummers van Adele. Ik ben fan van haar!!!! I love you Adele!!!

         
En dit waren mijn favoriete nummers van dit moment!! Binnenkort komt deel 2 online van mijn favoriete nummers!! Ik wens jullie nog een héél fijn weekend, geniet ervan!!

                                        Wat zijn jouw favoriete liedjes van dit moment?
Veel liefs,
Eef Xxx

                     

2 opmerkingen:

Dankjewel voor je reactie!!

Xx