maandag 13 januari 2014

Persoonlijke update-- + Verassing!!!!!!!!


                                                                      Hoi lieve lezers!:).
 Sorry dat ik niet in het weekend kon bloggen, want ik had een feestje van mijn oma die vandaag 70 is geworden!!! Poeh dat is echt oud, 70!! Ik heb deze maand 2 feestjes van mijn oma dus en over 2 weken heb ik ook nog een feestje van mijn opa die 75 word! Dat is ook héél oud!!! Ik heb een leuk druk weekend gehad, ik ben Zaterdag naar een open dag van een middelbare school geweest en dat was kei leuk!! En het leek me vandaag dus wéér leuk om een blogje te doen. Dit kéér doe ik even een persoonlijke update en aan het einde van dit artikel heb ik nog een verassing voor jullie!! Nou, ik wens jullie héél veel léésplezier!!

                                                                            school:
In groep 8 gaat het best goed, een week voor de vakantie hebben we de Cito toets poeh spannend!! Ik ben best zenuwachtig maar niet héél erg ofzo. Sommige kinderen zeggen dat ie best mee valt en dat geloof ik ook wel:) Het is maar een momentopname:(. Ik heb ook super véél zin in eindkamp ook al is het pas in Juli. En ook wel in de musical, maar het lijkt me doodeng!!

                                                                    Camera:
Helaas kan ik géén foto's meer maken omdat ik het kaartje kwijt ben geraakt van het geheugen, ik baal echt ontzettend. Ik ga nu sparen voor een spiegelreflexcamera ik wil er graag één van Nikon of van Canon ik wil later ook Fotograaf worden en dus wil ik wel een spiegelreflex. Weten jullie nog een goeie spiegelreflexcamera en niet al te duur??




En dit was de persoonlijke update!! En het is nu tijd voor de verassing!!!!!!!!!! Jullie mogen je blog spammen!! Omdat ik in het nieuwe jaar nog wat blogs wil ontdekken mogen jullie je blog spammen!! Laat hieronder een reactie achter met je naam en blog en een linkje van je blog. Alvast bedankt!!

                 Weet jij nog een goeie spiegelreflexcamera voor een weinig prijsje en goede kwaliteit?

Veel liefs,
Eef Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie!!

Xx