donderdag 23 januari 2014

Inspiratie|| Badminton

                                                                  Hoi lieve lezers:)

Ik heb maandag gebadmintond dat lijkt een beetje op tennis maar dan alleen met een shuttle en een kleiner racket. En daarom heb ik vandaag voor jullie Weheartit afgestruind op zoek naar leuke plaatjes van badminton. Ik wens jullie veel kijkplezier!!



Cute Badminton Girl




Dog



Badminton


Badminton....


Passion...















En dit waren de plaatjes alweer een paar van Weheairtit dus (Schrijf je dat zo?) En een paar van Google. Ik hoop dat jullie veel inspiratie hebben gekregen!! Ik in ieder geval wel:). Zodra ik een spiegelreflex heb kan ik weer eigen foto's maken, sorry het is nu even niet anders:). Ik hoop dat ik hem snel heb!! Ik neem er een van Canon dat is het beste spiegelreflexmerk volgens mijn vader en moeder.

 Zit jij op een badmintonclub?? Zo ja vind je het leuk?? 

Veel liefs,
Eef Xxx










1 opmerking:

  1. Ik zit niet op een badminton club ofzo, maar ik vind badminton heel erg leuk. Vroeger was ik er ook nog niet zo slecht in eigenlijk, maar nu is het toch al een aantal jaartjes geleden.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!!

Xx